Imagine și mișcare. Și doi artiști inspirați în echipa noii producții a Teatrului Clasic

O imagine spune cât o mie de cuvinte. O zicere-clișeu potrivită atunci când vine vorba despre jurnalism, dar care completează fericit un produs teatral gândit și inspirat. Cea mai nouă producție a Teatrului Clasic „Ioan Slavici” Arad: „Don Juan se întoarce de la război”, un spectacol semnat de regizorul Horia Suru, beneficiază de o susținere vizuală complexă creată de scenograful Cristian Marin. Vorbim despre un creator tânăr, îndrăzneț și foarte inspirat. Absolvent în 2011, al Universității Naționale de Teatru și Film „I.L.Caragiale”, în clasa profesorilor Ștefania Cenean și Ștefan Caragiu, Cristian Marin și-a pus semnătura pe spectacole în mai multe teatre din țară: “Zbor deasupra unui cuib de cuci”, “Nuntă însângerată” (la Teatrul de comedie), “Interviu” (Godot Café Teatru), “Cheek to cheek” (Teatrul “Maria Filotti” Brăila), “Auto” (Teatrul Sică Alexandrescu” Brașov), “A murit Tarelkin” (Teatrul Național Iași), Alcesta (Teatrul Național Târgu Mureș) etc. Cu regizorul Horia Suru nu este la prima colaborare: “Viața plicticoasă și preaplină a visătorului Francois”, “Colombinus”. Amphitryon 38, și acum “Don Juan se întoarce de la război” sunt producții pe care cei doi și-au pus semnătura, formând astfel o echipă artistică de… cursă lungă.
Solicitant pentru toți cei 18 actori din distribuție, spectacolul “Don Juan se întoarce de la război” a avut parte, în cele aproape cinci săptămâni de repetiții de un suport special. Acela al coregrafului Momo Sanno. Prezența sa în echipa celei mai noi producții a TCIAS aduce după sine o experiență inedită și benefică pentru actorii arădeni puși astfel în situația de a experimenta și simți… noul. Născut la Galați, absolvent al Liceului de coregrafie din București, iar mai apoi al Academiei de dans și balet din Stuttgart, Momo Sanno a adus cu sine și împărtășit în echipa arădeană experiența sa de aproape 20 de ani de dans contemporan, de peste 10 coregrafii semnate pentru teatru și alte producții de gen, de peste 2 mii de spectacole susținute pe scene din întreaga lume (Europa, Statele Unite, Haiti, Jamaica sau Brazilia) în fața a… 2 milioane de spectatori.